Sunday, February 3, 2008

mrsm beseri

1/2/08, Jumaat - aku lepak tgk wayang ngan hasri, senior sekolah aku batch 13, aku batch 15.bajet nak tgk CUCI jam 930pM, tapi dah terlambat. so tiket 1130pM kitorg layan.lepak2 makan sambil cerita pasal zaman sekolah dulu. ktorg tak sempat jumpa sbb dia senior aku 2 tahun...al maklum la, beseri cuma ada form 4 & 5. bnyk la jugak citer2 pasal cikgu, kerja2 jahat yang ktorg buat zaman hostel dulu...mcm2 r...sampai aku teringin lak nak balik ke sekolah lama aku tu.bynk berjasa tu.haha.last aku gi sana masa amik result sPM...2001..then tak penah gi dah.siolan nye x-student.hoho...dah almost 8 tahun.aku rasa, dah sampai masa untuk aku pulang ke sana..
so, tahun ni nye program 'sirih pulang ke ganggang' aku nak join..haha..

credit:sume cikgu2 kat mrsm Beseri.dah samar2 dah ingatan ni...

No comments:

Post a Comment