Tuesday, June 7, 2011

KUYUP

LOCATION : BEDROOM
SONG: ON THE FLOOR

Dah agak bersawang blog nih. Try la jugak curi masa sikit - sikit nak update mana yang patut. Tambah pulak LCD monitor dah rosak dengan tiba-tiba. Pandai lak pilih masa dah habis warranty. Sengkek aku bulan ni. Adakah in tahun sengkek bagi aku? Oh Tidak!!!!

Denga bahagia, aku telah sambungkan cpu yg mahal aku beli ni dengan LCD TV 38" aku. Memang terbaik. Bagus gak, tak leh aku nak online lama-lama. Kalau tak, sure online je aku nih. 

Pengalaman naik KL Tower pada waktu malam. Sangat la best dan sempoi. Tambah-tambah bila naik guna tangga. Memang hampir semua water station aku berenti. Penat weh. Lutut tak kuat. Hahaha. Apakah maknanya nih. 


# ada gak gambar aku - 41 minit yang amat sengsara....

LOVE, ZAID . . .

3 comments: