Friday, March 20, 2009

= > potong rambut


aha - smlm aku telah potong rambut - so how?
addition : smlm lepas aku jalan2 kat suria klcc dgn gaya rambut aku yang baru, aku terpikir. dengan kemeja putih, slack hitam plus gaya rambut mcm ni, dah macam askar keluar outing dah aku rasa.haha.siap aku gelak lagi.tapi mmg kepala ringan jeh ngan rambut baru ni. nak kekal mcm ni ah. baru best. siap kunk ingat aku baru balik umrah.hoho
buat Koala : banduan ek? haha - banduan yang ensem ah
buat Faiz : ko nak tulis KUSUT or mmg btl2 nak tulis SUSUT? aku rasa berat ni makin naik ada la. tak korek mata ka? muahahah

3 comments:

  1. hang susut ka? nampak tua skit

    //AF

    ReplyDelete
  2. bukan main pendek lg rambut kau. aku ingat bahaye la potong rambut gaya ni. takut tertuka ngan banduan. heu

    senyum tu takpe cmtu. dh ok. haha

    ReplyDelete
  3. susut bukan kusut (walaupun kusut tu ada lah skit...kwang, kwang, kwang) mata aku dah makin chantek nok walaupun tak ambil pati berries Brands. tak perlu korek2 dah. Alhamdullilah gitu...

    //AF

    ReplyDelete