Monday, February 2, 2009

= > student life - uni malaya

hari ni aku terasa nak upload gambar2 zaman student kat um dulu.
ni bilik aku masa tahun 3.nice ha.warna biru bai. ni time2 tgk lepak2 ngan tetamu2 tetap.rmate aku yang baju itam duduk kat bawah (nordin) n baju hitam kat atsa katil aku (sahlan). baju kuning rohaizad, putih cincoi , atas katil bju kelabu pojie. sape lagi si baju merah, aku la..haha

ni gambar mas aku perform ngan kawan2. tahun 2003 as tertera kat back drop.tak ingat nyanyi lagu ape time ni. tapi for sure lagu nasyid le.haha.geng2 nasyid dulu.
ni trip ngan kawan2 se-faculty. somewhere in 2003.gi lepak2 n basah2 kat sunway lagoon.ni la 1st time aku merasa gi sunway lagoon.
sambungan dari gmbr yang kat atas.aku?sibaju oren terang tu.berseluar putih.berkaca mata.
ni tak silap aku ada program inter-floor.kat kolej kediaman ke-3 um.aka TKC.aku?sluar biru baju merah.

6 comments:

  1. mode:nostalgic

    p/s: ni mesti lanjutan kes dpt sms dr org istimewa itu haha!

    ReplyDelete
  2. suke hati ko je ili - bukan le - aku tgk gambar lama2 tu yang teringat nak upload - haish

    ReplyDelete
  3. ko tgk gambo no 4, pastu usha skit gambo macha.. mau pecah perut tgk gambo tu

    ReplyDelete
  4. oo geng nasyid ke
    ntah2 kite pernah share satu pentas dulu2 hehehe

    ReplyDelete