Sunday, November 2, 2008

= > cards in wallet

tiba2 aku terasa nak amik gambar kad2 yanga da dalam wallet aku nih. al - kesah, ni la kad2 yang ada dlm wallet aku. ada yg berguna, ada yang kurang.

# 1 : RedBox ria card - lagho nih....
#2 : PADINI card - ni bole mendatangkan muflis. sib baik lately baju2 kat sini dah tak mengikut citarasa aku.tapi masa raya aku sebat gak sehelai.sbb kena ngan taste aku yang high level nih..wakakaka
# 3 : MPH card - yang ni mmg berguna. bukan aku saje2 je jadi member.almost every month aku akan gi shoping utk otak aku kat sini.
# 4 : Mesra card - ni kalu tertinggal, rugi points aku. times 3 nih utk staff.hehe.takde nye staff petronas dapat elaun minyak/minyak free.kitorg ni amanah tau.bukan mcm government.makan duit rakyat.
# 5 : ING card - rasa kat ni dah lama aku tak pakai.tapi sebelum puasa hari tu aku dah pakai.ntah la bape ribu aku guna.gi wat CT scan kat kepala aku ni.ok la kan.sbb dah lama tak pakai.haha..love u ING
# 6 : UM Student card - mesti org tertanya kenapa aku still simpan this dalam wallet.well, ni la tempat terakhir aku blaja (setakat masa ni la). sbb aku nak sambung lagi.
# 7 : Staff card - ni paling penting ni.tapi takde dalam wallet actually. but aku bawak ke mana2 aku gi.tempat aku mencari rezki.moga keringat ini akan terus mengalir utk memberi sesuatu yang lebih baik utk semua rakyat malaysia (dan juga rakyat2 lain).

yang aku hitamkan tu mmg purposely buat mcm tu.bukan ape, ada maklumat penting kat situ.mitigate the risk actually.

ke bintang!!!

3 comments:

  1. Gambar masuk kejer = stress
    Gambar masuk UM = happy
    Gambar kahwin = ???

    ReplyDelete
  2. mane credit cardS? kan biar menang gaya.ahahah!

    ReplyDelete
  3. aik?gambar kawin sendiri mau ingat la...ko bila nak book time table aku nih...haha

    ReplyDelete