Tuesday, August 26, 2008

= > ayat2 cinta

24/8/08 - aku surfing kat internet and terjumpa satu filem baru bertajuk 'ayat2 cinta'.aku buka youtube,search and layan citer tu.aku start layan pukl 1230am, dan abis layan almost 3am.huh.citer ni amat menarik.buat aku rasa nak kawin.aha.aku tak puas tgk kat you tube sbb diorg pecah2kan filem tu.tapi,aku dah beli the DVD.haha.lepas ni aku nak layan citer tu skali lagik.filem ni ada kekurangan nye,ada yang khilaf sket.tp overall,aku bagi 10bintang.kalah gengstarz.aha.
this film is an indonesian film adapted from a novel (ayat2 cinta) written by a graduate from Al-Azhar Uni, also an indonesian. Currently, aku baru nak start reading this novel.Aku dah lama nampak novel ni kat kedai2 tapi aku gelakan sbb title dia jiwang sgt.but,skrg aku lak terhegeh2 nak baca that novel.hehe.

sebuah filem cinta yang indah, dlm garapan islam....walaupun tak bape sempurna...yang baik kita jadi kan la contoh...

ke bintang...!!!

1 comment:

  1. ciTe nie mmg bEst gilew
    OST dia pun layan jea ar
    mmg HOT dkt Indon
    aku dh tgok dKT wayang!

    ReplyDelete