Tuesday, July 15, 2008

= > shoundn't be the WINNER...ke bintang???!!

'penah tak korg rasa korang tak patut dapat ape yang korg dapat?'
aku penah rasa dan baru je rasa.
bila mana benda yang ko dah dapat,
tapi ko rasa benda tu mcm bukan hak kau.org2 bercakap.org2 berbisik.

sampai ke telinga ko.

perit rasa, tapi tu la kenyataan.benda dah dalam genggaman.tapi bukan dalam perasana.bukan dalam jiwa.bukan dalam hati.cuma dalam genggaman.

berat utk ko pikul.siksa untuk ko tanggung. tp, tu lah ape yang ko rasa.sesuatu yang tak patut berlaku.
sakit!perit!pedih!
sakit otak bila pikir...
perit minda bila ingat...
pedih hati bila direnung...
salah sape?aku?
btul, salah aku.
sebab punca nya aku

paling perit skali, aku dah terlepas sesuatu yang aku tunggu2 selama ni.ekspidisi berkayak ke pulau sibu selama 4 hari.gara2 percaya pada sesuatu yang slalu tak pasti.

ke bintang???!!!tak mungkin....

No comments:

Post a Comment